15 år med helhedsorienteret behandling

1. februar i år kunne Skovhus Privathospital fejre intet mindre end 15-års jubilæum.

En større fejring på selve dagen kunne det desværre ikke blive til, men vi håber at kunne invitere til noget senere på året, når vi også kan løfte sløret for andre nye tiltag.

Ikke desto mindre er der rigeligt med grunde til at markere denne milepæl. Siden Skovhus Privathospital slog dørene op i 2007, er der ikke alene åbnet to nye ambulante afdelinger i hhv. Kongens Lyngby og Aalborg, men  vi har også åbnet Granhus kvindekrisecenter og Elmegården Herberg og Forsorgshjem.

Da Skovhus Privathospital åbnede i 2007 var det til at starte med resultatet af et behov internt i koncernen, Gran Recovery and Health, om at kunne behandle beboerne på Granhøjens botilbud hurtigt, effektivt og tilfredsstillende.