For Skovhus Privathospital er det vigtigt, at vores patienter er tilfredse, trygge og får et effektivt udbytte af udredningen og behandlingen. Vi arbejder derfor hele tiden med at kvalitetsudvikle vores ydelser, og ønsker at dette arbejde tager udgangspunkt i den enkelte patients erfaringer og oplevelser fra deres forløb hos os. Derfor udarbejder vi løbende skriftlige tilfredshedsundersøgelser af patienters oplevelser. De samles og udgives én gang årligt i en patienttilfredshedsundersøgelsesrapport.
Kvalitetsteamet på Skovhus Privathospital evaluerer årligt på rapporten og drøfter eventuelle behov for forbedringer eller justeringer på konkrete indsatsområder i henhold til undersøgelsens resultater og patienternes ønsker og behov.
Vi udarbejder også pårørendetilfredshedsundersøgelser, som du kan læse mere om her.
Her kan du læse resultaterne af de seneste tilfredshedsundersøgelser foretaget blandt patienter, der har været i ambulant-, dag- og døgnbehandling på Skovhus Privathospital.
Patienttilfredshedsundersøgelser
Patienttilfredshedsundersøgelse 2024
Patienttilfredshedsundersøgelse 2022
Patienttilfredshedsundersøgelse 2021
Patienttilfredshedsundersøgelse 2020
Patienttilfredshedsundersøgelse 2019
Patienttilfredshedsundersøgelse 2018
Patienttilfredshedsundersøgelse 2017
Patienttilfredshedsundersøgelse 2016
Klagevejledning
Under et behandlingsforløb på Skovhus Privathospital vil vi gøre vores bedste for at imødekomme de forventninger og krav, der er til et behandlingsforløb hos os.
Skulle der mod forventning opstå forhold, der under behandlingen på Skovhus Privathospital ikke lever op til forventningerne, kan du klage.
Tilsyn og egenkontrol
Skovhus Privathospital er, som andre private sundhedsydelser under Sundhedsloven, underlagt tilsyn fra Sundhedsstyrelsen. Hertil udfører vi også egenkontrol. Alt dette for at sikre, at vi leverer ydelser i højeste kvalitet. Du finder seneste rapporter fra Styrelsen for Patientsikkerhed og Arbejdstilsynet her.